Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł, dla którego nie stosuje się ustawy – Prawo zamówień publicznych
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach
ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice
tel. 12 388 41 22; 12 388 40 03
poczta elektroniczna: gops@iwanowice.pl
strona internetowa: https://gops.iwanowice.pl
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr 1) na zadanie:
pn. „Wykonanie usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów na terenie gminy Iwanowice w roku 2023”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów na terenie gminy Iwanowice w roku 2023.
Szczegółowy zakres usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów obejmuje niezbędne czynności z tym związane, a w szczególności:
- załatwienie formalności związanych ze zgonem i pogrzebem;
- przygotowanie ciała do pochówku;
- zakup trumny, klepsydr, tabliczki, krzyża;
- pokrycie kosztów chłodni oraz prosektorium;
- dokonanie kremacji zwłok;
- transport zmarłego do miejsca pochówku;
- wykopanie, zasypanie i uformowanie grobu oraz oznaczenie tabliczką, krzyżem lub innym znakiem religijnym zgodnym z wyznaniem zmarłego;
- inne czynności wynikające ze sprawowania pogrzebu, wymagane przepisami prawa.
Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku/ noty księgowej.
Warunki udziału w postępowaniu:
- Ofertę należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia drogą pocztową, osobiście lub elektronicznie.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, w jednym egzemplarzu, podpisaną i zaopatrzoną w pieczęć przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Oferenci zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym dokumencie, określając cenę netto oraz cenę bruttu w PLN.
- Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Oferta winna obejmować całość zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności:
- ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi;
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich.
Termin realizacji:
W sytuacji pojawienia się okoliczności uzasadniających konieczność wykonania ww. usługi.
Wykonawca jest związany z ofertą od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
Sprawienie pogrzebu będzie wykonywane w formie, dniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Kryteria wyboru:
- Zamawiający stosuje przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny – 100%.
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty.
- Zamawiający zawrze z wybranym przez siebie Wykonawcą umowę cywilnoprawną na realizację zamówienia.
- Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z oferentem, który spełnił wszystkie wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz spełnił kryterium wyboru oferty.
- W toku badania oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 10.03.2023 r.
- pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wykonanie usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów na terenie gminy Iwanowice w roku 2023”
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gops@iwanowice.pl z dopiskiem w treści e-mail: „Oferta na wykonanie usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów na terenie gminy Iwanowice w roku 2023”. W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną winna być ona przekazana w formie skanu wszystkich wymaganych dokumentów wraz z ofertą. Liczy się data wpływu oferty do Ośrodka. Oryginały dokumentów należy dostarczyć w chwili wyboru Wykonawcy przed zawarciem umowy.
- Osobiście w Urzędzie Gminy Iwanowice na Dzienniku Podawczym ul. Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie z dopiskiem na kopercie: „Oferta na wykonanie usługi polegającej na sprawianiu pogrzebów na terenie gminy Iwanowice w roku 2023”
Osoba uprawniona do udzielania dodatkowych informacji:
Beata Rokita tel. 12/ 388 40 03 w. 33
Informacje dodatkowe:
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 14 dni roboczych.
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, stronie internetowej https://gops.iwanowice.pl, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
GOPS w Iwanowicach zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, odstąpienia od wyboru oferty, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem GOPS w Iwanowicach z tytułu złożenia swojej oferty cenowej.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Załącznik nr 3 – oświadczenie
GOPS-4220-3/23
Iwanowice Włościańskie, 17 luty 2023 r.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach
Beata Rokita
Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania znajdują się pod adresem: https://bip.malopolska.pl/gopswiwanowicach,a,2237084,zaproszenie-do-zlozenia-oferty-zalacznik-nr-1-na-zadanie-pn-wykonanie-uslugi-polegajacej-na-sprawian.html